Madplan uge 46

Det er søndag aften og her flades der ud på sofaen med en sovende lille Laura på min mave. Alt imens tv'et kører har jeg fået strikket næste uges madplan sammen. 

Min bedre halvdel kommer hjem fra 14 dages arbejde her på onsdag, hvilket jeg glæder mig meget til - så har jeg en at lave god mad til igen :-)

Mandag: Osso buco med kartoffelmos - vi købte på et tidspunkt en kvart ko af racen skotsk højland (er det ikke det de hedder?!) og heraf har jeg både osso buco-udskæring og halen liggende. Jeg har tænkt mig at lave retten lidt anderledes end sidst og bruge halen, som en ekstra smagsgiver.
Tirsdag: Fiskefrikadeller og pastasalat
Onsdag: Kylling og grønt i nudler
Torsdag: Æggekage og rugbrød
Fredag: Frikadeller med ris og tomatsovs
Lørdag: Enebærgryde med kartoffelmos - jeg fandt en opskrift et sted på nettet, som lød vildt lækker, så den tror jeg at jeg vil lade mig inspirere af. 
Søndag: Rester fra lørdag

Kommentarer

Populære opslag