Madplan uge 2

Hold da helt op, hvor er jeg i god tid med madplan til næste uge :-) sådan kan det gå, når hr. kæreste er på job og lillepigen gået kold ved 19-tiden... Så alt imens jeg har grint af manglende sangtalente i x-factor har jeg fået lavet en madplan.

Jeg fik i julegave bogen "Mad til 2 dage" og denne bliver flittigt brugt i den kommende uge. Ligeledes har jeg også fundet opskrifter til weekenden i min nye Jamie Oliver bog "Spar med Jamie". 

Jeg glæder mig til at få afprøvet nogle nye opskrifter fra de fine bøger (fennikelsuppen har været på før, men jeg har aldrig fået lavet den, da jeg ikke kunne finde cannillibønner - dem har jeg fundet i Bilka nu) ;-)

Mandag: Rester fra søndag - boller i karry
Tirsdag: Bagt græskar med pestofisk og spinatsalat
Onsdag: Græskarsuppe
Torsdag: Æble-løgkompot med medisteren og pastinakmos
Fredag: Fransk løgpizza
Lørdag: Fennikelsuppe
Søndag: Omelet med ærter

Kommentarer

Populære opslag