Madplan uge 3

I denne uge har jeg kun nogle enkelte alenedage, før ham den skønne kommer hjem fra job. Derfor starter jeg ugen med en ret, som han alligevel ikke helt gider spise. Fredag kommer til at stå på lækker mad! Lige noget for os begge ;-)

Mandag: Fyldte peberfrugter - Claus bryder sig ikke så godt om peberfrugter, selvom han dog er ved at blive bedre til det. Så jeg laver en portion fyldte peberfrugter til mig selv - det er også rart med mad, som kan forberedes mens lillepigen sover middagslur og så bare skal smides i ovnen.
Tirsdag: Hjemmelavet pasta med spinat og gulerødder - snupper lige en hurtig vegetarret
Onsdag: Tomatsuppe - dejlig simpelt og altid godt med lidt bittesmå pastaer i
Torsdag: Æggekage med kylling og kartoffel - jeg lavede i sommers en spansk inspireret æggekage, som jeg vil prøve at lave igen.
Fredag: Bøffer, bagt kartoffel og sovs - vi har jo det meste af en kvart ko liggende i vires fryser, så det må blive fredagshygge med et godt stykke kød! Nu er vi jo begge ret glade for et stykke med ko ;-)
Lørdag: Julefrokost - altså jeg har en julefrokost med mine medstuderende fra tiden på uni (hvor er det skønt at man stadig kan mødes og hygge!). Det bliver dog orientalsk buffet, da vi alle er ved at være kørt træt i den fede julemad. Claus og lillepigen får en aleneaften derhjemme :-*
Søndag: Pizza - meatlovers version (ergo: kød, kød og atter kød!)



Kommentarer

Populære opslag