Madplan uge 8


Hov, så gik weekenden bare helt uden jeg fik lagt en madplan op - den går da ikke... Så her er denne uges aftensmad. Jeg skriver i dag med selvom dagen jo snart er ovre - mon ikke vi alle overlever det?

I denne uge skal jeg til Odense og se noget stort stævne både fredag og lørdag, så i forhold til aftensmad skal det være nemt og lige til de dage, og jeg vil derfor sørger for at få lavet nogle gode store portioner midt på ugen. Det skulle i hvert fald give et godt grundlag for nem mad!

Mandag: Pizza (leveret selvfølgelig) til den hårdtarbejde mand (han går udenfor og arbejder på gavlen af min kommende ridehal) og rugbrødsmadder til mig selv (jeg har siddet til møde siden kl. 16 og vidste ikke helt,. hvornår jeg ville lande hjemme).
Tirsdag: Jeg er i mødregruppe det meste af dagen, så det skal være nemt og ligetil - oksekødssuppe, som jeg har i massevis i fryseren.
Onsdag: Sammenkogt ret med ris (jeg ved godt, at dette også var på sidste uges madplan, men vi blev inviteret i byen og fik derfor ikke lavet en sådan sammenkogt ting)
Torsdag: Spaghetti og kødsovs - endnu en gang en af mine hvad-køleskabet-byder-på-kødsovser
Fredag: Brændende kærlighed (det er vel en af de retter, man næsten ikke kan lave for ofte?!)
Lørdag: Lasagne af torsdagens rester 
Søndag: Svensk pølseret - en skøn vinterret og selvom vejret i dag har været fantastisk og forårsagtigt, så er det jo faktisk vinterferie her på Fyns land (og så må man gerne snige vintermad med på menuen)

Kommentarer

Populære opslag