Madplan uge 14

Fredag aften her på sofaen står på planlægning af næste uges madlavning. Jeg kan se frem til en uge, der vil bestå af mødregruppehygge som vanligt om tirsdagen og ellers har jeg ikke de store planer - dejligt afslappende at tænke på.

Om et par dage skal jeg hente min vallak hjem, som har været udlånt siden i sommers, så mon ikke jeg skal prøve at finde lidt tid til at få ham reddet. Og så venter jeg spændt på et opkald fra en mulig kommende chef - det ville da blive en god uge, hvis man fik sig et job! 

Mandag: Pandekager med kylling, grønkål og andet godt
Tirsdag: Dampede pangasiusfilet, pandegulerødder og bønnefritter
Onsdag: Spaghetti cabonara
Torsdag: Sammenkogt ret med ris og grøn salat
Fredag: Clubsandwich
Lørdag: Til fødselsdag hos min storesøster, der helt sikkert byder på lækker mad
Søndag: Krydrede fiskefrikadeller og stuvet spidskål

Kommentarer

Populære opslag