Madplan uge 15

Herhjemme ser jeg frem til en rigtig skøn uge - kæresten kommer hjem fra job, vi skal besøge skønne venner og fejringen af min fødselsdag starter op søndag eftermiddag med svigermekanikken. Ugen efter snupper jeg egen familie ;-)

Mandag: Pasta/tun salat som min mor altid lavede det
Tirsdag: Stegte rødspættefiletter med bønnefritter (dem har jeg da fået smag for!), bagt kartoffel og persillesovs
Onsdag: Min bedre halvdel skulle gerne komme hjem i dag, hvis jeg er heldig, så jeg vil have lidt godt dansk mad klar til ham (når nu han på sit arbejde bor i Tyskland). Så det bliver boller i karry
Torsdag: Baconsvøbt hakkebøf med hasselbagte kartofler og favoritsovs (vi har en rest sovs frosset ned fra vores sommerhustur - den kan passende bliver spist nu)
Fredag: Vi starter weekenden til middag hos gode venner - der bliver altid serveret lækker mad og vin (sidstnævnte mest til mandfolket)
Lørdag: Jeg skal til fødselsdag hos en god veninde, så Hr. Kæreste bliver hjemme og passer den lille
Søndag: Eftersom svigermekanikken kommer til kaffe og kage om eftermiddagen, så bliver det næppe den store omgang madlavning. Tror kg laver en omgang kødsovs først på dagen, sol stille pg roligt bare skal passe sig selv -
og så er det blot at koge lidt pasta, når spisetid nærmer sig

Kommentarer

Populære opslag