Madplan uge 7

Næste uge er jo sådan set vinterferie - jeg tager dog en uge på jobbet, da jeg ikke lige har de store grunde til at holde ferie. Desuden er der deadline k uge 8, så det kører i højeste gear - og jeg elsker det!! 

Mandag står den for tiden på genoptræningshold (render rundt med en diskusprolaps, så ryggen skal styrkes). Det er kl. 18 - lige madtid!! Eftersom Claus er på job, kommer mine forældre og passer og puttet Laura. Så jeg sørger for at der står mad til dem.

Mandag: Pasta og kødsovs - hertil "franske ærter" (som jeg spottede den anden dag på instagram)
Tirsdag: Rester fra mandag - ikke så meget hullemhej her ;-)
Onsdag: Kartoffel/pastinakmos og pølser/læg på panden
Torsdag: Spansk tortilla
Fredag: Sammenkogt ret med ris og kogt grønt
Lørdag: Rester fra fredag
Søndag: Biksemad

Kommentarer

Populære opslag